Denizbank'tan 'Engelli Dostu Şube' Projesi
Şube girişine yerleştirilen çağrı butonu sayesinde personelden yardım isteyebilecek görme engelli kişiler, şube içerisine alınma ve işlem yapacakları vezneye yönlendirilmeleri konusunda da görevlilerden destek alabilecek.
Denizbank Yığılca Şube Müdürü Kıvanç Birkan, AA muhabirine yaptığı açıklamada, her insanın engelli adayı olduğunu belirterek, "Şubemize gelen görme engelli vatandaşların tek başına işlemlerini yapması oldukça zor oluyordu. Bu uygulama sadece görme engelli vatandaşlarımız için değil, yaşlı ve tek başına işlem yapamayan müşterilerimiz için de kullanılacak." diye konuştu.
Uygulamadan, engellilerin dışında yaşlıların da faydalanabileceğini kaydeden Birkan, "Yaşlı amcalarımız, teyzelerimiz dışarıda sesini duyuramadığı zamanlarda butona basıp yardımlarına koşalım diye, şubemizi 'Engelli Dostu Şube' yaptık." dedi.
18.04.2017 - AAAnahtar Kelimeler : BÜYÜKYÜREĞİL KÖYÜ EĞİTİM KÜLTÜR SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞİ BÜYÜKTORAMAN KASABASI CAMİ YAPTIRMA VE YAŞATMA DERNEĞİ