Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
kayseriengellilerdernegi.com
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Engelli Haberleri
»
Bakanlık Milyonların Çağrısını Cevapsız Bırakmadı
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Bakanlık Milyonların Çağrısını Cevapsız Bırakmadı (Okunma sayısı 357 defa)
kayseriengelliler
Administrator
Hero Member
İleti: 7022
Bakanlık Milyonların Çağrısını Cevapsız Bırakmadı
«
:
Ocak 30, 2021, 05:26:51 ÖÖ »
Bakanlık Milyonların Çağrısını Cevapsız Bırakmadı
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 2020 yılında vatandaşlardan gelen 32,8 milyon çağrıyı cevapsız bırakmadı.
Bakanlık, halkın hizmetlere erişimini kolaylaştırmak için kurduğu ve vatandaşların ücretsiz ulaştığı ALO 183, ALO 144 ve ALO 170 çağrı merkezleriyle etkin ve hızlı bir şekilde 7/24 hizmet vermeye devam ediyor. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetle Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, ALO 183 hattının, aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakınları ile gaziler ve gazi yakınlarına yönelik gelen çağrılara rehberlik ve danışmanlık hizmeti sunan bir hat olduğunu söyledi.
ALO 183 Hattımıza 1,4 Milyon Çağrı Geldi
Bakan Selçuk, vatandaşlardan gelen çağrıların SMS, e-Devlet ve işaret dili çağrıları olduğunu belirterek, “ALO 183 hattımıza kadın, çocuk, engelli ve sosyal hizmetlerimizin yanı sıra çeyiz yardımı, kadın istihdamı gibi konularda da müracaatlar oluyor. Bu kapsamda, 2020 yılında ALO 183 hattımıza 1,4 milyon çağrı geldi” dedi. Selçuk, salgın döneminde ALO 183 WhatsApp İhbar Hattı aracılığıyla vatandaşlara sosyal hizmet sunmaya başladıklarını da kaydetti.
ALO 144 ile 8,1 Milyon Başvuruya Cevap Verdik
Bakan Selçuk, ALO 144 hattı ile şartlı eğitim ve sağlık, gıda, engelli aylığı ve eşi vefat eden kadınlara destek gibi sosyal yardımlar konusunda vatandaşlardan gelen çağrıları cevapladıklarını ifade etti. Selçuk, ALO 144 hattı ile 2020 yılında 8,1 milyon başvuruya cevap verdiklerini söyledi.
Vatandaşlar ALO 170 Hattına Yoğun İlgi Gösterdi
ALO 170 hattına da sosyal güvenlik ve çalışma hayatı ile ilgili konularda vatandaşların yoğun ilgi gösterdiğini vurgulayan Bakan Selçuk, “Hattımıza gelen çağrılar 2019 yılına oranla yüzde 57 artış göstererek 23,3 milyona ulaştı. Burada vatandaşlarımızın iş sağlığı ve güvenliği, emeklilik işlemleri, kıdem ve ihbar tazminatı, işsizlik sigortası ve mesleki yeterlilik sınavları ile ilgili sorularını çözüme kavuşturduk Pandemi döneminde özellikle İŞKUR’a kısa çalışma ödeneği, kamu işçi alımları konularında yoğun çağrı geldi” dedi.
ailevecalisma.gov.tr
Kayıtlı
Diyalizle Yaşam
Engelliler Derneği Kayseri
Engelsiz Bir Dünya için Bizde VARIZ Diyalizle Yaşam Engelliler Derneği Kayseri
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
kayseriengellilerdernegi.com
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Engelli Haberleri
»
Bakanlık Milyonların Çağrısını Cevapsız Bırakmadı