Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
kayseriengellilerdernegi.com
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Engelli Haberleri
»
e-Devlet Hizmetinde İşitme Engelli Çağrı Merkezi Projesi Başladı
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: e-Devlet Hizmetinde İşitme Engelli Çağrı Merkezi Projesi Başladı (Okunma sayısı 971 defa)
kayseriengelliler
Administrator
Hero Member
İleti: 7022
e-Devlet Hizmetinde İşitme Engelli Çağrı Merkezi Projesi Başladı
«
:
Temmuz 09, 2015, 01:45:49 ÖS »
e-Devlet Hizmetinde İşitme Engelli Çağrı Merkezi Projesi Başladı
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Feridun Bilgin, işitme engelli vatandaşların, görüntülü canlı destek ortamı üzerinden operatörlere yazı veya işaret dili kullanarak istek, öneri ve şikayetlerini kolay bir şekilde ifade edebileceklerini belirtti.
Bilgin, yaptığı açıklamada, "e-Devlet'te Engel Yok" projesi kapsamında geliştirilen "İşitme Engelli Çağrı Merkezi" projesinin test uygulamasının dün hizmete açıldığını ifade ederek, "İşitme engelli vatandaşlarımızın iletişim gereksinimlerini karşılayacak şekilde hazırlanan yeni hizmet, işaret dili bilen operatörlerimizin hafta içi saat 08.00 ile 18.00 saatleri arasında çalıştığı çağrı merkezi şeklinde kurgulandı. Karşılıklı görüntülü canlı destek ortamı üzerinden operatörlerimize yazı veya işaret dili kullanarak istek, öneri ve şikayetlerini kolay bir şekilde ifade edebilecekler" diye konuştu.
Standartlara uygun olarak hizmet veren e-Devlet Kapısı'nın internet sitesi
www.turkiye.gov.tr
adresi üzerinden hizmetlerin işitme engellilere uygun şekilde işaret diliyle de yayınlanması çalışmalarının devam ettiğini anlatan Bilgin, bu kapsamda ilk olarak sıkça sorulan soruların işaret diline çevrilerek
www.turkiye.gov.tr
üzerinden erişime açıldığını bildirdi.
Ayrıca, e-Devlet'te Engel Yok Projesi kapsamında benzer tamamlayıcı hizmetler üzerine çalışmaların devam ettiğini kaydeden Bilgin, proje kapsamında hizmete açılan yeni çağrı merkezi hizmetinin, ülke ve işitme engelli vatandaşlar için hayırlı olmasını temennisinde bulundu.
HGS'de ihlalli geçişler de e-Devlet'te
e-Devlet Kapısı üzerinden hizmete açılan Hızlı Geçiş Sistemi (HGS) Hesap Bilgileri Sorgulama ile HGS İhlalli Geçiş Bilgileri Sorgulama hizmetlerine bir yenisinin daha eklendiğini belirten Bilgin, "e-Devlet Kapısı'nda artık köprü ve otoyollardan hızlı ve kolay geçiş için kullanılan HGS'de ihlalli geçişlerde SMS ile bilgilendirme yapılacak" dedi.
Söz konusu hizmetten yararlanmak isteyen vatandaşların e-Devlet Kapısı şifresi edinmeleri gerektiğini ifade eden Bilgin, e-Devlet Kapısı'nda cep telefonu numaralarının ve e-posta adreslerinin tanımlaması gerektiğini söyledi.
Gerçekleştirilen yeni uygulamayla bakiyesi yetersiz olan HGS kullanıcılarına, geçiş ihlali yapmaları durumunda, geçiş tarihinden itibaren başlayan 15 günlük yasal süre dolmadan önce iki defa (1 gün ve 5 gün önce) bilgi ve uyarı amaçlı SMS gönderileceğini ifade eden Bilgin, "Böylece, HGS kullanıcıları yasal süre içinde yeterli bakiyeyi yatırmaları gerektiği konusunda uyarılmış ve kullanıcıların sistem üzerinde cezaya girmeleri önlenmiş olacak" diye konuştu.
Kullanıcıların bu hizmetten yararlanmaları için telefon numaraları ve e-posta adreslerini e-Devlet Kapısı'nda tanımlamaları gerekiyor.
09.07.2015 - DHA
Etiketler: ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ VETERİNER DENİZLİ bordlan kodlama sanatları Tüm İp Adresler Web Deface Exploiting Web Maillist Hacking Web Pass Cracking Wingate Spoofing
Kayıtlı
Diyalizle Yaşam
Engelliler Derneği Kayseri
Engelsiz Bir Dünya için Bizde VARIZ Diyalizle Yaşam Engelliler Derneği Kayseri
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
kayseriengellilerdernegi.com
»
ENGELLİ HABERLERİ
»
Engelli Haberleri
»
e-Devlet Hizmetinde İşitme Engelli Çağrı Merkezi Projesi Başladı