E-devlet Altyapımızın Engelsiz Olması
Bu hafta uzun uzun yazmak için bir konu hazırlamıştım. Ancak tam yazımı yazacakken bugun.com.tr'de bir habere denk geldim. Bu haberi önemli bu nedenle üzerine bastırarak yeniden vurguluyorum:
"İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, İzmir'i engelliler için daha yaşanabilir bir kent haline getirmek amacıyla sürdürülen çalışmalar kapsamında, İZSU Genel Müdürlüğü internet sitesi, görme engelli vatandaşların rahatlıkla kullanabileceği şekilde geliştirildi.
Siteye girişte istenen doğrulama kodunun sesli hale getirildiği uygulama ile görme engelli vatandaşların, su faturalarını bilgisayarları aracılığıyla İZSU internet sitesinden ödeyebilmesine olanak sağlandı.
Uygulama ile görme engelli aboneler, online işlemler bölümünde yer alan fatura ödeme, fatura sorgulama, makbuz işlemleri, yıllık tahakkuk, arıza bildirimi, arıza takip ve itiraz sayfalarını etkin bir şekilde kullanabilecek.
Akıllı telefon ve tablet bilgisayarlarda da sesli doğrulama kodu yazılımının hayata geçirilmesine yönelik çalışmaların sürdüğü bildirildi."
İzsu'ya bu hizmeti için dijital uygulamacılar tarafından bir alkış yollayalım ve buradan soralım:
Teknolojik altyapıların bu kadar geliştiği bir ortamda tüm vatandaşlarımıza hizmet veren E-devlet altyapımızın da engelli vatandaşlarımıza çözümler sunmuş olması gerekmiyor muydu? Cevap: Gerekiyordu. / Ali Atıf Bir- BugünAnahtar Kelimeler : iş - ek gelir - ek gelir MESLEKİ EĞİTİM, YÜKSEK ÖĞRETİM YÜKSEK ÖĞRETİM tatli