*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: İki Bakanlık EKPSS ile Yerleştirilen Adaylara İlişkin Duyuru Yayımladı  (Okunma sayısı 692 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • öMeR
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 18908
  • SiTe YöNeTiCiSi
    • www.kayseriengellilerdernegi.com
İki Bakanlık EKPSS ile Yerleştirilen Adaylara İlişkin Duyuru Yayımladı



Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı ÖSYM TARAFINDAN EKPSS-2016 MERKEZİ YERLEŞTİRME SONUÇLARINA GÖRE BAKANLIĞIMIZ TEŞKİLATINA YERLEŞTİRİLEN ADAYLARA İLİŞKİN DUYURU yayımladı. İşte O Duyurular

GENEL AÇIKLAMA              :

1.Her adayın aşağıda belirtilen belgeleri en geç 20/09/2016 tarihi mesai bitimine kadar Kültür ve Turizm Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığı Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi No: 50 Balgat/Ankara adresine getirerek şahsen veya kanuni yakınları aracılığıyla müracaat etmeleri gerekmektedir. Posta yoluyla yapılan başvurularda aşağıda belirtilen belgelerin ve dilekçenin son başvuru tarihinin (20/09/2016) mesai saati bitimine kadar Bakanlık genel evrak kayıt sistemine kaydının yapılmış olması gerekir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz. Son başvuru tarihinden sonra Bakanlık genel evrak birimine ulaşan başvurular işleme konmaz.

2.Belgelerin son altı ay içerisinde alınmış olması gerekmektedir. (Adli Sicil Belgesinin 29/08/2016 tarihi veya sonrasına ait olması, en az % 40 oranında çalışabilir engelli olunduğunu gösteren sağlık kurulu raporunun süreli olması halinde, süresinin dolmamış olması )

3.Başvuru yapmaları amacıyla, adayların adreslerine tebligat yapılmayacaktır.

4.2016 EKPSS Tercih Kılavuzunun (2.3) bölümünün 11 inci maddesinde yer alan hususlara sahip olup, herhangi bir kamu kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi kadrolu çalışan personelin görev yaptıkları kurumu ve kadro unvanını belirtir bir dilekçe ile (EKPSS-2016 Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı), EKPSS – 2016 - ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı), Diploma veya geçici mezuniyet belgesi ile  “Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre alınmış veya bu Yönetmelikçe kabul edilen en az % 40 oranında çalışabilir engelli olunduğunu gösteren sağlık kurulu raporunun birer fotokopisini de ekleyerek) başvurmaları yeterli olacaktır.

5.Yerleştirildikleri halde atama için öngörülen niteliklerden herhangi birisine sahip olmayan veya gerekli belgeleri (20/09/2016) mesai saati bitimine kadar belirtilen adrese teslim etmeyen, posta ile yaptıkları başvuruları (20/09/2016) mesai saati bitimine kadar Bakanlık genel evrak kayıt sistemine kaydı yapılmayan adayların atamaları yapılmayacaktır.

6.Herhangi bir kamu kuruluşunda 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak memur statüsünde çalışırken görev yaptıkları kurumdan çekilmiş sayılma ya da istifa suretiyle ayrılanların anılan Kanunun 97 nci maddesinde belirtilen süreler geçmeden Devlet memurluğuna atanmaları mümkün bulunmamaktadır. Bu durumda olanların başvuruları esnasında bu hususu beyan etmeleri gerekmektedir.

Ayrıca, aynı Kanunun 125(e) maddesine göre Devlet memurluğundan çıkarma cezası alanların Devlet memurluğuna atanmaları mümkün bulunmamaktadır.

7. Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmayacak, atamaları yapılmış ise iptal edilecek olup, ayrıca bu kişiler hakkında 26/9/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu hükümleri uygulanacaktır.

8. Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:    Mustafa GENÇ            0312 312 49 05,

GETİRİLECEK/GÖNDERİLECEK BELGELER

1.EKPSS - 2016 Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı),

2.EKPSS – 2016, ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı),

3.“Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre alınmış veya bu Yönetmelikçe geçerliliği kabul edilen en az yüzde kırk veya üzerinde çalışabilir engelli olunduğunu gösteren sağlık kurulu raporu,

4.Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya noter tasdikli örneği, (*)

5.Yerleşim Yeri Belgesi (Aslı),

6.Nüfus Cüzdanının noter tasdikli örneği, (*)

7.29/08/2016 tarihi veya sonrası itibariyle alınan Adli Sicil Belgesi (Aslı) (Belgede adli sicil kaydı ile adli sicil arşiv kaydına ilişkin bilgilerin yer alması gerekiyor.), (E-Devlet üzerinden alınacak internet çıktısı da olabilir),

8.Erkek adaylar için ilgili askerlik şubesinden alınacak Askerlik Durum Belgesinin noter tasdikli sureti, (*) (E-Devlet üzerinden alınacak internet çıktısı da olabilir),

9.4,5 x 6 ebadında vesikalık fotoğraf (6 adet),

10.Mal Bildirimi (İki sayfa olan Mal Bildirimi arkalı önlü olarak tek yaprakta doldurulacaktır.)

11.Form Dilekçe .

12.Form Dilekçe (657 sayılı Kanuna tabi olarak çalışanlar)

13.Aday tarafından doldurulmuş güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasına ilişkin form (3 nüsha), .

 (*) Yukarıda (4), (6) ve (8) numaralı sıralarda yer alan belgelerin suretleri, asılları adaylarca ibraz edilmek kaydıyla, yerleştirilenlerin halen bulundukları yerdeki Bakanlığımız birimlerince veya Personel Dairesi Başkanlığınca tasdik edilebilecektir.

Ancak, Bakanlığımız birimlerince yapılacak tasdik işleminde, tasdik eden görevlinin adı-soyadı ve unvanı, tasdik tarihi, aslının aynıdır ibaresi ile okunaklı birim mühür baskısının bulunması gerekmektedir.

MAL BİLDİRİMİ İÇİN TIKLAYINIZ

FORM DİLEKÇE İÇİN TIKLAYINIZ

FORM DİLEKÇE(657 sayılı Kanuna tabi olarak çalışanlar) İÇİN TIKLAYINIZ

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırmasına ilişkin form (3 nüsha), İÇİN TIKLAYINIZ

AİLE VE SOSYAL POLİTİKALR BAKANLIĞI DUYURUSU

2016/1 EKPSS sonucu Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı kadrolarına açıktan atanmaya hak kazanan adaylardan istenilen belgeler yayınlandı. Bakanlığa ataması yapılanlardan istenen belgeler şu şekilde.

1-Bakanlığımıza yerleştirildiğine ilişkin ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi,

2-Yerleştirmede kullanılan Öğrenim Belgesinin posta ile gönderecek adaylar için sadece noter tasdikli sureti, elden teslim edecek adaylar için aslı ve bir adet fotokopisi (Posta yoluyla gelen fotokopi ya da üniversite onaylı belgeler kabul edilmeyecektir),

3-Engellilik durumunu gösterir çalışabilir ibareli Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya noter tasdikli sureti (Fotokopi kabul edilmeyecektir),

4-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

5-Terhis belgesi ya da askerlik muafiyet belgesi fotokopisi (erkek adaylar için),

6-3 Adet vesikalık fotoğraf,

7-Öğrenim belgesi dışında varsa mesleği ile ilgili belge ( Ehliyet, Bilgisayar Sertifikası vb),

8-Mal Bildirimi Formu (Önlü Arkalı çıktı alınıp tek sayfa halinde doldurulup imzalanacak),

9-Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (İmzalı),

10-Atama Başvuru, Taahhüt ve Bilgi Formu (El yazısı ile doldurulup imzalanacak),

11-Yarım kapak telli dosya (1 adet).

AÇIKLAMALAR

1-İstenilen belgelerin aşağıda belirtilen iletişim adresine şahsen veya APS / Kargo ile 29 Ağustos-02 Eylül 2016 Cuma günü mesai bitimine kadar ulaştırılması gerekmekte olup, posta ile gönderilen evraklardan doğacak aksaklıklardan Kurumumuz sorumlu olmayacaktır.

2-Yurtdışında öğrenim gören adayların; diploma, diplomanın onaylı tercümesi ve YÖK tarafından verilen denklik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.

3-Doktora veya Yüksek Lisans mezunu olan adayların ilgili öğrenim diplomaların asıllarını veya noter tasdikli suretlerini ibraz etmeleri halinde bu durumları derece / kademe açısından değerlendirilecektir.

4-Ortaokul veya lise öncesi hazırlık sınıfı okuyan ya da ortaokul veya liseyi normal öğrenim süresinden fazla okuyan adayların ilgili öğrenim diplomaların asıllarını veya noter tasdikli suretlerini ibraz etmeleri halinde bu durumları derece / kademe açısından değerlendirilecektir.

5-Askerlikten muaf olan erkek adayların muafiyetlerini gösterir belgeyi teslim etmeleri gerekmektedir.

6-Askerlik görevini yapmakta olan adayların, istenilen belgelerle birlikte askerlik görevini yapmakta olduklarını belirten ve muhtemel terhis tarihini gösterir bir belge ibraz etmeleri, terhis olduktan sonra da atanma taleplerini içeren bir dilekçe ekinde Terhis Belgeleri ile tekrar başvuru yapmaları gerekmektedir.

MAL BİLDİRİMİ FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

KAMU GÖREVLİLERİ ETİK SÖZLEŞMESİ İÇİN TIKLAYINIZ

ATAMA BAŞVURU ,TAAHHÜT BİLGİ FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

Adres: Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Personel Dairesi Başkanlığı

Söğütözü Mh. 2177. Sk. No:10/A Kat :1 Çankaya / ANKARA

İrtibat Tel: 0312 705 52 47

30.08.2016 - engellilersitesi.com