Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
kayseriengellilerdernegi.com
»
Eğitim
»
Eğitim
»
MEB Engelli Öğretmen Atama Takvimini Değiştirdi
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: MEB Engelli Öğretmen Atama Takvimini Değiştirdi (Okunma sayısı 1240 defa)
melleseferi
öMeR
Administrator
Hero Member
İleti: 18908
SiTe YöNeTiCiSi
MEB Engelli Öğretmen Atama Takvimini Değiştirdi
«
:
Haziran 11, 2018, 02:27:30 ÖS »
MEB Engelli Öğretmen Atama Takvimini Değiştirdi
Milli Eğitim Bakanlığı 500 engelli öğretmen atama takvimini değiştirdi. 27 Haziran'da yapılması planlanan atamalar, 22 Haziran 2018 tarihinde yapılacak.
Milli Eğitim Bakanlığı 500 engelli öğretmen atama takvimini değiştirdi. Daha önce yapılan açıklamada MEB, başvuruların 18 ila 22 Haziran'da alınacağını, atamaların ise 27 Haziran'da yapılacağını duyurmuştu.
MEB ATAMA TAKVİMİNİ DEĞİŞTİRDİ
Milli Eğitim Bakanlığı bugün engelli öğretmen atama takvimini değiştirdi. 13 ila 20 Haziran'da başvurular alınacak. 22 Haziran'da ise atamalar yapılacak.
2018 ENGELLİ ÖĞRETMEN ALIMI DUYURUSU
2016 yılında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavı (EKPSS) ile 2018 yılı Nisan ayında yapılacak olan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavına (EKPSS) katılan adaylar arasından EKPSS puanı üstünlüğüne göre, 07/02/2014 tarihli ve 28906 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri ile 17/04/2015 tarihli ve 29329 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliği hükümlerine göre 500 kontenjana engelli öğretmen alımı yapılacaktır. Bu kapsamda yapılacak atamalar için ekte yer alan takvim çerçevesinde başvuru alınacaktır.
Başvuruda bulunacak adaylardan, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartların yanında;
1- Türk vatandaşı olmak (Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti vatandaşları için Türk vatandaşı olma şartı aranmayacaktır.),
2- Lisans mezuniyeti, Talim ve Terbiye Kurulunun öğretmenliğe atanacakların tespitine ilişkin kararına uygun olmak,
3- Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans ya da Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifika Programından birini başarıyla tamamlamış olmak,
4- Yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca, yükseköğrenimlerinin ve/veya pedagojik formasyon belgelerinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denkliği kabul edilmiş olmak,
5- 2016 yılı veya 2018 yılı Nisan ayında yapılan Engelli Kamu Personeli Seçme Sınavına (EKPSS) katılmış olmak, (Her iki sınava giren adaylar açısından daha yüksek olan EKPSS sonucuna göre işlem yapılacaktır.)
6- Devlet memurluğundan veya öğretmenlik mesleğinden çıkarılmayı gerektiren bir ceza almamış olmak,
7- Öğretmenliğe daha önce atandığı halde görevine başlamamış olanlar bakımından, başvuru tarihinin son günü itibarıyla atama tarihinden itibaren 1 (bir) yıllık bekleme süresini doldurmuş olmak,
8- Sağlık nedeniyle görevine son verilenler hariç olmak üzere, adaylık dönemi içinde görevine son verilenler bakımından, görevden ayrıldıkları tarih ile başvurunun son günü itibarıyla 3 (üç) yıllık bekleme süresini doldurmuş olmak, özel şartları aranacaktır. Adaylar, başvurularını
http://mebbis.meb.gov.tr
veya
http://ikgm.meb.gov.tr
adreslerinde yer alan Elektronik Başvuru Formunu doldurmak suretiyle ekte yer alan atama takvimi çerçevesinde yapacak; başvuru formunun çıktısını, istenen belgelerle birlikte il milli eğitim müdürlüklerine onaylattıracaktır. Başvuruda adaylardan, lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesi, pedagojik formasyon ve 2016 yılı veya 2018 yılında yapılan EKPSS sonuç belgesi ile engelli sağlık kurulu raporu istenecek; ayrıca, halen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadıklarına ilişkin beyanları alınacaktır. Ancak, ataması yapılan engelli öğretmen adaylarının göreve başlama işlemleri esnasında başvuruda istenilen belgeler ile öğretmenlik yapıp yapamayacaklarına ilişkin sağlık kurulu raporunu ibraz etmeleri gerekmektedir. Kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan adaylardan başvuru esnasında muvafakat belgesi istenmeyecek; ancak ataması yapılanlar, göreve başlama işlemleri esnasında bu belgeyi ibraz edecektir. Atamalar, adayların tercih etmiş oldukları illere ilan edilen kontenjan sınırlılığında EKPSS puanı üstünlüğüne göre yapılacak; ataması yapılan öğretmenlerin görev yerleri Valiliklerce belirlenecektir. İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü
09.06.2018 - mebpersonel.com
Etiketler : isminizi grafitti yazın daftpunk.themaninblue yine müzik bunu bende anlamadım ne olduğunu tankionline start online kaliteli bi tank oyunu raplerindir.blogspot djlikle uğraşanlar için bu
Kayıtlı
>>>>>>>>>>
kayseriengellilerdernegi.com
<<<<<<<<<
BizdeVARIZ.NeT { melleseferi.com } Kayseri Engelliler Dernegi öMeR
Engelsiz Bir Dünya için Bizde VARIZ
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
kayseriengellilerdernegi.com
»
Eğitim
»
Eğitim
»
MEB Engelli Öğretmen Atama Takvimini Değiştirdi