Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Ana Sayfa
Forum
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
kayseriengellilerdernegi.com
»
Bilim
»
Bilim
»
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti (Okunma sayısı 1148 defa)
kayseriengelliler
Administrator
Hero Member
İleti: 7022
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti
«
:
Haziran 10, 2021, 03:22:31 ÖS »
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti
VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, “İşitme engelli müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın adımlarından yalnızca biri” dedi.
VakıfBank, işitme engelli müşterileri için görüntülü çağrı merkezinde işaret diliyle hizmet dönemini başlattı.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, her kesimin her zaman yanında olma vaadini dijitalleşme yatırımlarıyla daha da güçlendiren VakıfBank, işitme engelliler için bankacılık işlemlerini kolaylaştıracak bir hizmeti hayata geçirdi.
Bu kapsamda, engel bilgisi bankada kayıtlı VakıfBank müşterileri, görüntülü çağrı merkezine bağlanarak işaret dili ile hizmet alabiliyor. Engel bilgisi bankada kayıtlı olmayan VakıfBank müşterileri ise şubeye gitmeden ‘Canlı Destek’ uygulaması üzerinden tanımlamalarını yapabilecek.
Yeni uygulama ile işitme engellilerin günlük para transferi limiti artırma, hesap işlem türü güncelleme gibi işlemler için şubeye gitme zorunluluğu ortadan kalkıyor. Mobil bankacılığa giriş yapan VakıfBanklılar, bu işlemlerle ilgili menü ya da sesli asistan ViBi aracılığıyla hizmetten yararlanabiliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen VakıfBank Dijital Bankacılık, Müşteri Deneyimi ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, şunları kaydetti:
‘Dijitalleşme konusunda ilklere imza atan VakıfBank’ta bu dönüşümü her zaman her kesimin yanında olma çabamızla bir bütün olarak görüyoruz. İşitme engelli müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın adımlarından yalnızca biri. Çalışanlarımıza kapsamlı işaret dili eğitimleri veriyor, şubelerimizden ATM’lerimize, dijital bankacılıktan POS cihazlarımıza müşterilerimize temas ettiğimiz her noktada engellilerin ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmek için çalışıyoruz. Bu süreçteki en önemli yardımcımız ise güçlü dijital altyapımız.’
AA
ETİKETLER Dijital BankacılıkGörüntülü Çağrı Merkeziİşaret Diliİşitme EngelliVakıfBank
Kayıtlı
Diyalizle Yaşam
Engelliler Derneği Kayseri
Engelsiz Bir Dünya için Bizde VARIZ Diyalizle Yaşam Engelliler Derneği Kayseri
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
kayseriengellilerdernegi.com
»
Bilim
»
Bilim
»
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti