*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Hasta Karşılama Timi Kurdu  (Okunma sayısı 1888 defa)

Çevrimdışı melleseferi

  • öMeR
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 18908
  • SiTe YöNeTiCiSi
    • www.kayseriengellilerdernegi.com
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Hasta Karşılama Timi Kurdu
« : Şubat 14, 2014, 04:36:53 ÖÖ »
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Hasta Karşılama Timi Kurdu



Afyonkarahisar Devlet Hastanesi'nde, Türkiye'de kamu hastaneleri alanında bir ilke imza atılarak 15 kişiden oluşan 'Hasta Karşılama, Yönlendirme ve Refakat Etme Timi' kuruldu.
 
Yeni kurulan birimin gerçekleştirilen tanıtım toplantısına Kamu Hastaneler Birliği İdari Hizmetler Başkanı Abdurrahman Temel, Afyonkarahisar Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreter Dr. Ayhan Erenoğlu, Devlet Hastanesi Yöneticisi Dr. Hasan Arslan katıldı.
 
Toplantıda konuşan Erenoğlu, ülke genelinde kamu hastaneleri arasında ilk kez uygulamaya konulan 15 kişilik birimin hizmet vermeye başlamasının mutluluk verici olduğunu dile getirdi. Kurumlarında hiçbir hastanın çaresiz olmayacağını söyleyen Dr. Erenoğlu, "Hastalarımıza biz her zaman değer veriyorduk, ancak bu hizmetimizle hastalarımıza sahip çıkıyor ve hastanelerimizde yalnız olmadıklarının güvencesini kendilerine gösteriyoruz. Kamu Hastaneler Birliği'nin kurulmasının üzerinden 15 ay gibi bir süre geçti. Halkımıza sağlık hizmetini en güzel şekilde nasıl yapabiliriz fikrini, amacını ilk günden itibaren taşıyoruz. Büyükşehirlerde, büyük merkezlerde, 5 yıldızlı otellerde verilen bir hizmeti Afyonkarahisar'da uygulamaya geçirdik. Gerekli eğitim ve alt yapısını oluşturduk. Tim resmi olarak bugünden itibaren görevlerine başladı. Bu bir danışma hizmeti değil, hasta karşılama yönlendirme ve refakat etme hizmetidir" dedi.
 
"GÜNLÜK ORTALAMA 5 BİN HASTANIN MUAYENE OLUYOR"
 
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi Yöneticisi Dr. Hasan Arslan da konuşmasında, kurum olarak hizmet sektöründe yer aldıklarını ve verdikleri hizmetinde en iyisini yapmak amacını taşıdıklarını, bütün çalışmalarının da bu yönde olduğunu kaydetti. Tanıtımı yapılan hizmetin sadece basit bir danışmanlık hizmeti olmadığına dikkat çeken Dr. Arslan, şunları söyledi:
 
"Hastanemiz büyük bir kurum. 80 bin metrekare kapalı alanımız var. Görevli arkadaşlar hastanın ihtiyacının olduğunu hissettikleri anda hastayı alıyor ve hastanemizde niçin bulunduğunu soruyorlar ve bizzat kendilerine refakat ediyorlar. Tüm giriş, müracaat işlemlerini kendileri yapıyorlar, muayene tahlil ve tetkik işlemlerinin yerlerine götürüyorlar. Eğer hasta yatarak tedavi görecek ise yatış işlemleri için servise kadar eşlik ederek hemşire hanımlara hastalarımızı teslim ediyorlar. İlk defa hastanemize gelen ve nereye gideceğini bilmeyen hastalarımıza, yaşlı, kimsesiz, engelli ve yürüyemeyecek durumda olan kişilere bu hizmeti öncelikli olarak sunuyoruz. Acil Servis'te 24 saat kesintisiz bu hizmeti vermeye başladık. Daha önce 3 tane danışmanlık ve yönlendirme görevlisi vardı. Ancak, amacımıza ve hedefimize uygun hizmet için bu sayı şimdilik 15 olarak planlandı. Günlük ortalama 5 bin hastanın muayene olduğunu ve ortalama 600'e yakın hastanın da yattığını düşündüğümüzde vermek istediğimiz hizmeti daha az sayıda personelle sunmak mümkün olmazdı."
 
30.01.2014 - İHA


Anahtar Kelimeler : Kayseri Lisesi, Okullar, Üniversiteler ve Eğitim Kurumları