ASKİ'den Yaşlı ve Engellilere Pozitif Ayrımcılık
Adana Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) Genel Müdürlüğü'ne abonelik işlemleri yaptırmak için gelen engelli ve yaşlı vatandaşlara Halkla İlişkiler personelleri birebir ilgilenerek yardımcı oluyor.
Yaşlı abonelerin kurum içindeki evraklarını takip eden ASKİ personelleri, işleri kolaylaştırmak ve zaman kaybını engellemek için çaba sarf ediyor. Engelli vatandaşların işlemlerini daha rahat halledebilmesi için fiziki şartları da sağlayan ASKİ Genel Müdürlüğü, bina girişine ulaşımı güvenli hale getiren sarı şeritler de yaptırdı.
Çok sayıda engelli ve yaşlı vatandaşın su ve kanalizasyon işleri için hizmet almaya geldiğini belirten ASKİ Genel Müdürü Rahmi Pekar, "Başlatmış olduğumuz bu uygulamayla engelli ve yaşlı abonelerimize büyük kolaylık sağladık. Onlar Halkla İlişkiler Müdürlüğü'ne bağlı personelimizin yardımıyla bütün işlemlerini hızlı bir şekilde yaptırıp kurumumuzdan ayrılabiliyorlar" dedi.
Ayrıca engelli vatandaşlara su faturalarında da büyük kolaylık sağladıklarını belirten Pekar, yüzde 40 ve üzeri derecede engeli olan vatandaşların bunu belgelemeleri halinde, su faturalarında birim fiyat üzerinden yüzde 50 indirim uyguladıklarını kaydetti.
23.12.2015 - İHAEtiketler: BÖBREK ORTAK CANLAR GRUBU DİYALİZMERKEZLERİ ORGAN BAĞIŞININ ÖNEMİ TÜRKİYETRANSPLANT OYUN ACİBADEM BULAŞIK MAKİNASI KULLANAN BAYANLARA Diyaliz Videoları Böhak Sitesi Kadavradan